20 Mars

Idag så har man varit i skolan och haft prov :p inte så skoj kanske. Men jag tror det gick bra :) Blir sur om jag inte blir godkänd. Man ska alltid hoppas på de bästa som man brukar säga :) hehe, det är ju nästan lite skoj de där ;p de måste jag ju bara erkänna :p för ibland så kommer man på sånna där knäppa saker xD haha, 
så har man pratat om de där projektarbetet med en av våra handledare, de gick väl bra ska maila de som vi har på rapporten :p Så kommer det svar om vi måste lägga till någonting och om vi måste ändra någonting :p Så får väl se hur svaret blir :p Så ska maila de på måndag eller om jag gör de på söndag, så hoppas att handledaren hinner läsa de :p Så man har lite tid på sig att göra om de om de skulle behövas :p Får väl hoppas på att de inte är allt för mycket man behöver ändra :p För det är bara jobbigt och ändra helt på någonting :p hehe, de blir så mycket att göra då :p men får väl försöka lösa de där ändå , så vi iaf blir godkända på de :) De vore faktiskt bra om de blev så :p
Efter skolan så fick man sitta och ha tråkigt ifrån typ kl 3 till typ 4 :p så jag satt först i skolan och gick iväg med loggboken som vi använder på projektet , sen efter de så satt man och pratade med några klasskamrater :p så följde man med dem till bussen , alltså gud va sugen man blev på att åka hem eftersom bussen hade kommit och sånt. Men man skulle till älskling och söva där :) De är faktiskt lite roligare här än att åka hem ;p för då slipper man iaf söva ensam :p de är alltid en fördel :) 

Så imorgon så åker vi hem till mig;p och hälsar på ;p hehe.. De ska bli skoj de också, så detta blir lite rättvist :p hehe.. 
Sen så får vi väl se vad vi hittar på :p För min del blir de nog att man får vara barnvakt åt syster ;p men hon är inte så jobbig, så hon klarar sig mest självständigt vilket är bra :p Så man slipper ha henne hängandes efter sig. 

Sen på måndag så börjar praktiken, då blir de att man sitter och ha tråkigt som jag hade förra året. Alltså jag har nog aldrig haft så tråkigt i hela mitt liv, de var nog hemskt alltså. När man har praktik så ska man ju ha roligt och så, men jag hade inte de. För att först så var jag hos den klass jag skulle vara hos, de var väl lite så där. Sen så fick min handledare för sig att jag skulle vara hos de barn som är en årskurs högre än vad de barn som jag annars var inne hos, så då satt man där som ett fån & bara titta. Alltså jag kände ju inte barnen , hade jag varit där innan då hade de faktiskt varit skillnad, men då hade jag aldrig varit där och kände inte barnen. Så fick jag gör tråkiga uppgifter att göra när jag var i den andra klassen. Men när jag var hos den ordinarie klassen så fick jag iaf göra lite roligare saker faktiskt. För min handledare kan komma på de ena och det andra :p haha.. Nästan så man blir mörkrädd ibland över att hon kommer på lite konstiga saker. haha, men de gör väl alla mer eller mindre :p 

Jag älskar dig min underbara älskling <3<3<3<3<3<3<3
Du är de bästa som har hänt mig ska du bara veta <3<3<3<3<3
Hoppas verkligen att vårat förhållande håller länge :D mycket mycket länge:)<3<3<3<3<3
För jag älskar dig så oroligt mycket <3<3<3<3<3<3<3

Hare bra // Swampeen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: