22 Mars

Idag så är det söndag ;p vet inte riktigt vad som kommer att hända :p Får väl se vad de blir för någonting :p
Och älskling är kvar fortfarande :) de är mysigt de ;) får väl se när han hade tänkt åka hem. Får väl hoppas att de inte blir allt för tidigt :p hehe, lr ah inte för sent heller xD hehe.. då blire ju nästan illa :p eller ja vet inte :p
Han bestämmer själv ;p
De har iaf varit mysigt att ha honom här ;)<3 så har vi varit hos varandra :) de är ju bra för då har det blivit något så när rättvist ;p de är bra de :p hehe.. Inge vidare om de ska bli orättvist.

Imorgon så ska man på praktik, de är absolut ingenting som jag ser framemot just nu :/ hamnade på samma plats som jag var på förra terminen, ingenting som jag såg framemot precis. Har försökt att övertala den som har hand om praktiken på skolan att jag ska få byta men inte fan fick jag de. Ska fan berätta för dom att de är så jävla tråkigt där jag är så de finns ju inte. Antingen så sitter man bara där och tittar eller så händer det helt enkelt ingenting .. För hur roligt är de egentligen att bara sitta & vänta på att nånting ska hända ? Inte alls kul .
Så när jag skriver min praktikrapport sen så kommer jag att skriva som det är att jag tycker helt enkelt att de har varit tråkigt att få ha kommit till samma plats en gång till & massa annat.
Sen ska vi genomföra en lek som ska ha med några motoriker att göra, den lappen kommer inte min handledare att få se. För då kommer jag att få vara med den tråkiga idrottsläraren sen dels så orkar jag inte. Kommer helt enkelt att säga att de var "för mycket " att göra så vi inte hann med de :p eller någonting.
Och så hade vi fått en annan uppgift och de var att man skulle fråga barnen vilka deras idoler är och vad de samlar på osv. De är iaf en lättare uppgift så de är nog lätt att genomföra eftersom jag känner barnen ganska väl :p Så det är bara att fråga.

Jag älskar dig min underbara älskling<3<3<3<3<3<3
Du är en helt fantastisk människa ska du veta <3<3<3<3
Så betyder du otroligt mycket för mig <3<3<3 
På Fredag är det 2 månader mellan oss älskling <3<3<3<3
Och många många fler ska de bli :)<3<3<3

Hare bra // Swampeen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: