23 Mars

Idag är de måndag och man har haft sin första dag på praktiken, kan ju bara säga att jag absolut inte vill gå dit i huvudtaget imorse. Men ja tvinga väl mig till den där förbaskade praktiken, så fick man väl göra lite tråkiga uppgifter. Alltså jag vill verkligen inte ha praktik, är hellre i skolan än och ha den där tråkiga praktiken. Det är faktiskt sant, för när man gick första året på gymnasiet så såg man framemot att ha sin första praktik, men andra året då vare väl ganska roligt eftersom man gick ifrån förskolan till skolan :p Men sen när man skulle på samma plats igen när man var på en skola då var de inte lika roligt längre, så nu sista året på gymnasiet så tycker jag det är så förbaskat tråkigt att vara på praktik. Då sitter man liksom där bara för att tiden ska gå fortare & att man ska få komma hem. Så de kommer & bli 3 veckor av TRÅKHET, om jag ska uttrycka de så. Sen längtar jag som fan till lovet så man bara kan slappa & sen slippa den där tråkiga praktiken som jag är på.
Så måste man göra klart projektrapporten så fort jag får svar ifrån handledaren.
Eller så får jag skriva klart ändå kanske..
För det ska vara inlämnat och klart på fredag. Så det blir att skicka rapporten via mejl.
De blir nog bra de :p

Ja nu sitter man och tittar på unga mödrar som snart är slut :p Sen vet jag inte riktigt vad ja ska göra :p blir nog att sitta vid datorn en stund sen & söva tror jag :p

Saknar dig älskling <3<3<3<3<3<3
Älskar dig otroligt mycket ska du veta<3<3<3<3<3
Längtar väldigt mycket tills vi träffas igen :) <3<3<3

Hare bra // Swampeen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: