24 Mars

Idag så är de andra dagen på praktikveckan :p skit tråkigt som vanligt och plus att man höll på & halvt frös ihjäl när barnen skulle ha utomhuspedagogik.. Så de var inte så roligt heller sen så hade man en unge som inte ville lyssna heller så de va inge roligt de heller, om man ska sammanfatta denna praktikdag så var den SKIT TRÅKIG, för ungar som inte lyssnar & håller på med annat än de ska göra är fan de värsta som finns när de gäller barn. Men de finns värre.
Sen så får man skit tråkiga uppgifter att göra med , så ärligt talat så kommer jag att skriva i praktikrapporten att de har varit jävligt tråkigt att vara där ! Säger ju bara sanningen.

Men för övrigt idag så är de Andra Avenyn & Unga mödrar, sen hade jag tänkt att titta på näst sista avsnittet av Den rätte för rosing :p haha, inte för att de är världens bästa program kanske. Men de är rätt roligt & se hur de går :p
Innan allt detta börjar vet jag inte riktigt vad ja ska göra :p Får väl se va de blir, funderar på och dra ner t pekås & köpa nå gött ;)

Så imorgon får man pengar så man blir av med den där räkningen som bara ligger & skräpar :p haha, sen blir de & beställa klipptid :p Så har jag även bestämt mig för att och köpa mig en ny väska efter praktiken & de eller innan :p Får se va de blir :p Sen ska jag inte lägga ut pengar på nå mer, lr jo mobilen måste ha lite pengar också så man kan skicka gratis sms :p hehe..

Jag saknar dig älskling väldigt mycket <3<3<3<3
Vill träffa dig snart igen :) <3<3<3<3
Älskar dig med hela mitt hjärta <3<3<3<3<3<3<3

Hare bra // Swampeen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: