25 Mars

Idag har det varit tredje dagen på praktiken och som vanligt så vare väldigt tråkigt , sen fick man ju hålla på med nån jävla lera som inte ville som jag ville. Så var de inte det lättaste att dela heller.
För att fördriva dagen när ja är på praktik så sitter jag antingen & skickar sms eller så blir de att man sitter vid en dator å ska skriva ut nånting. Sen när man typ är klar med de så sitter man & spelar harpan eller nå :p Då går tiden lite fortare, sen så tittar man väldigt mycket på klockan. De ända man längtar efter typ när man är där är att komma hem.

När jag äntligen hade kommit hem så betalade jag räkningen som jag har haft ett tag, och sista betalningsdatumet var den 1 april. Så nu har jag blivit av med den också :p Sen var jag ner till apoteket och köpte Basiron , för er som inte vet vad de är så är de ett läkemedel mot finnar & andra tråkigheter. Så var jag och köpte mig lunch som jag ska ha imorgon på praktiken eftersom det är äcklig mat då, sen så slank de med en riesen påse när jag var på pekås & handlade yoghurt :p Sen hade dom inte sallad där så jag drog till Ica och handlade sallad å sen blev de 2 vaniljmunkar med :p Alltså ibland får jag nog fan skämmas att jag äter massa onyttiga saker på fel dag :/
Detta ska de ändras på, vet att jag har sagt att jag inte ska äta massa saker som är onyttiga. Men nu tänker jag faktiskt ta mig i kragen som man brukar säga . Vill verkligen röra på mig och må bättre, kan inte bara vara stilla sittande de går inte. Man mår bara sämre av de till slut.
Så nu vill jag verkligen göra detta och minska väldigt mycket på sötsaker & sånt.
Jag gör det mest för min egen skull.
Vill inte gå upp mer i vikt än vad ja har gjort :/ får dåligt samvete över varje gång jag går upp. Det är mitt eget fel att de blir så. Nu tänker jag gå ner i vikt och få bra motion. Ska börja promenera mer och simma när jag är i filipstad innan jag går till bussen, sen när de blir vår så blir de att cykla med , då är de inge snö :) Så då får man nya strandkroppen lr vad man nu ska säga :p Tänker inte bli smal som en pinne utan vara normal smal lr hur jag nu ska uttrycka de . Sen vill jag må bra också :) och känna att jag är nöjd med mig själv.

Så längtar jag väldigt mycket efter dig älskling<3<3<3<3<3
Vill träffa dig snart ! :) <3
Jag älskar dig med hela mitt hjärta<3<3<3<3<3<3
Vill bara mysa & kyssas med dig älskling<3<3<3<3<3
På fredagen den 27 mars är det 2 underbara månader mellan oss <3<3<3
Får väl se hur de blir om vi träffas eller om vi inte gör de <3<3
Kommer älska dig lika mycket för de <3<3<3<3<3<3<3<3<3

Hare bra // Swampeen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: