26 Mars

Idag är det fjärde dagen på praktiken och första veckan avklarad snart. Så är de bara 2 veckor kvar & stå ut med tråkigheterna ! Alltså det är ju så jävla tråkigt där så de finns ju inte ord för det. Vet att jag strir om detta men det är faktiskt sant. Så det är ju ingen lögn precis. Men de ska bli jävligt gött & slippa skiten sen :p Å sen sista dagen ska fan inte barnen få nånting av mig ! aldrig i livet att de ska. Tycker inte att de förtjänar nånting när de är så förbannat tråkigt där.
De ända man vill när man vaknar på mörran det är att ja vill fan inte gå till praktiken & de ända man gör det är och gör en massa TRÅKIGA saker om jag ska uttrycka mig så. Usch jag hatar verkligen praktik, de är fan de tråkigaste som finns. Visst de var en annan sak när man gick första och andra året på gymnasiet, men nu tredje och sista året är de inte roligt längre helt enkelt. Nu sitter man ju bara och drygar, får tråkiga uppgifter och sen väntar på att tiden ska gå.
Men när man gick första och andra året på gymnasiet så var de faktiskt roligare än nu, för då hade man varit på 2 olika ställen innan och då var de roligare. Så nu är de inte så längre, sen dessutom så hatar jag skolan för att jag hade sagt till den som har hand om praktikplatserna att jag ville byta, men nej inte fan fick jag byta inte ! Jag blir så arg på de där sjuka människorna som jobbar på skolan. De har nog fan inga hjärnceller & tänka med de där rövhålen.

Ska bli så JÄVLA GÖTT när de är studenten !, kommer absolut inte att sakna den där rövskolan ! . De kommer jag ärligt talat inte att göra.
Men de som har varit bra egentligen det är ju att man fick gå där bara för att man hade ett giltigt skäl att gå där :p en fördel iaf, sen att jag även har träffat en underbar person som är min underbara pojkvän <3<3<3<3<3
Trodde inte alls när jag skulle börja där att nej jag kommer fan inte få någon, så jag hade lagt ner de där. Men sen en dag så möter man en väldigt söt person i början på tredje året på gymnasiet ;)<3 Det är ingenting jag ångrar iaf. Hade man inte frågat efter sötnosens nummer av min klasskamrat så hade det nog inte blivit som det är idag <3<3
Kommer fortfarande ihåg första gången vi pussades ;)<3 inget man glömmer precis <3<3<3

Imorgon är det 2 månader älskling<3<3<3<3<3
Tänk att de har hunnit blivit 2 månader :)<3<3
Självklart ska de bli många flera :)<3<3<3<3
Jag älskar dig med hela mitt hjärta och mycket mycket mer <3<3<3<3<3
Min underbara älskling<3<3<3<3<3
Underbarare person som du får man nog leta efter ;D

Jag Älskar Dig Med Hela Mitt Hjärta <3<3<3<3<3<3<3
Du har verkligen fångat mitt hjärta <3<3<3<3<3

Hare bra // Swampeen



Jimmy

Huhu vad negativ du är Larsson. Kan ju inte säga så om barnen :P

PUBLICERAT DEN 2009-03-27 KLOCKAN 17:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: