27 Mars

Idag är de fredag äntligen säger jag bara :p som vanligt på praktiken så var de tråkigt och de var ingenting som hände, de va lika tråkigt på skolan som de var när man skulle följa med när barnen skulle ha slöjd. Alltså jag vill inte vara på den där förbannade praktiken, de är så trist så de finns ju inte alls. Vill bara tillbaka till skolan igen, så man slipper vara på den är tråkiga platsen. Men de som var lite fördel med dagen var att jag fick sluta när barnen slutade, men sen fick jag även reda på att jag var tvungen att stanna kvar längre nån annan dag.. Får väl se hur länge den där tanten tvingar mig och stanna kvar. De får fan inte bli mer än en timme..
Som sagt jag längtar tillbaka till spångberg för de är mycket roligare där än på praktiken, finns iaf vettigt folk lr hur jag nu ska uttrycka de. Kan ju iaf säga att det är bättre på spångberg ;p för på praktiken så är det bara en massa barn som tjatar hål i skallen på en. De ska bli så skönt och slippa de. Efter praktiken så är det lov och sen så är de inte så långt kvar till studenten heller , för innan de så är de en del studiedagar och sånt :p Då blir de bara mindre dagar :)

Så i helgen vet jag inte riktigt vad ja ska göra, de blir väl att ta de lugnt som vanligt. Men skulle väldigt gärna vilja vara med älskling <3<3<3 Saknar dig så otroligt mycket och älskar dig med hela mitt hjärta <3<3<3<3<3
Skulle bli väldigt glad om jag fick träffa dig <3<3
Får väl hoppas det blir som jag vill, men som sagt du bestämmer själv älskling ;)<3<3

Längtar efter dig väldigt mycket ska du veta <3<3<3<3<3
Så är de 2 månader idag :)<3<3 flera ska det självklart bli <3<3<3<3<3

JAG ÄLSKAR DIG MIN UNDERBARA ÄLSKLING<3<3<3<3<3<3<3

Hare bra // Swampeen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: