28 Mars

Idag är det lördag :p och just nu så ligger man och har lite smått ont i magen :/ håller på och får tråkiga veckan lr har typ fått de :/ Inge roligt, men som tur är så har man inte de där så speciellt länge längre :) det är bra det :) Då slipper man vara helt slut efter att och ha haft det :p hehe..
Men får väl hoppas de går över snart annars så blir jag sur och de vill jag inte bli precis, då blir man bara otrevlig & massa sånt. Det är inge skoj de.
Funderar på och käka nånting efter att jag har bloggat färdigt :) sen tror jag nog att jag ska duscha eller om jag gör de senare ikväll :p Får väl se hur jag gör. Man känner sig mycket fräschare när man har duschat. Tror jag gör det ikväll :)

Sen så ska man vara barnvakt åt syster :p men hon klarar sig mycket själv så man behöver inte vara så aktiv om man säger så :p Idag så kommer älskling också en sväng och hälsar på :) sen får vi väl se om han stannar kvar eller om han åker tillbaka till filipstad och gör klart sitt projektarbete. Det kommer ju och ta ett tag och göra det där. Så får väl se vad han säger :p Men kommer älska honom lika mycket ändå även om han skulle stanna kvar eller inte.

Tycker att detta blev en ganska tidig bloggning ;p hehe.. men kan också bero på att man vaknade halv 11 . Så då kom jag bara på en sån där idé att jag ska blogga nu istället :p hehe..

Jag älskar dig min älskling<3<3<3<3<3
Tänk att vi har varit tillsammans i 2 månader och 1 dag ;)<3
Självklart ska det bli flera :)<3<3<3
Vill att de ska vara du och jag väldigt länge :)<3<3<3<3<3<3

Hare bra// Swampeen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: