29 Mars

Idag så är det söndag :p och har ingen aning om vad jag ska göra. Får väl ha tråkigt som jag brukar få ha typ varenda dag. Så det är väl ingen nyhet precis. Sen imorrn är det tillbaka till den där tråkiga praktiken igen, längtar absolut inte. De är så drygt där och sen dessutom så nån av dagarna så kommer man att få vara kvar lite längre eftersom jag fick gå hem halv 2 i fredags, de skulle handledaren också göra så det är ju kvitt. Men så sa hon innan jag gick att du får vara kvar lite längre en annan dag. Får väl hoppas att de inte blir längre än 1 timme, för då vet jag inte vad ja gör.

Sen är de sommartid nu också , då fick man ställa fram klockan en timme så man får söva en timme mindre. Kanske
inte så roligt menmen.. Som sagt jag har däremot inte märkt att de är sommartid lr vad man nu ska säga, snön ligger ju kvar och förut när solen var framme och snön hade börjat försvinna men sen så skulle den där förbannade snön komma ! Blir så arg, när de äntligen var på väg att bli vår och allting så skulle de komma mer snö.
Vill bara att all snö ska försvinna så de först får bli vår och sen sommar :p De ska ju vara fint väder och varmt. Får hoppas att de blir de nångång utan att de ska komma en jävla massa snö som inte har nån nytta ändå, de blir bara kallt.

Igår så var man med älskling en stund tills han åkte tillbaka till filipstad för att han skulle göra sitt projektarbete. Under tiden han var här så gick vi till mexicano och käkade :p Han låna 100 spänn av mig ;p får hoppas jag får tillbaka dom, annars blir jag sur. När det är så mycket pengar då vill jag ha tillbaks de, men hade de typ varit 20 kr eller nå då hade han fått behålla de. Sen så var jag så dum att jag inte sa till honom att jag ville att han skulle stanna kvar här, de kom jag på i efterhand så dum som man är. Då blev de ännu en gång att man blev ledsen och började gråta, de är inte meningen att man ska bli ledsen varje gång. De tyckte inte älskling om men de blev bara så för att varje gång man känner sig dum så blir man ledsen :/ Sen är det inte första gången jag har blivit ledsen. Det är aldrig roligt att bli de precis. Men som sagt det går alltid att förbättra saker i ett förhållande, man får helt enkelt försöka och inte göra varandra besvikna men ibland blir de så utan att man vill att de ska hända :/ Men de man brukar säga är att man lär sig av sina misstag och de går alltid att göra någonting bättre. Bara man löser det tillsammans.
Sen får vi väl se när vi träffas nästa gång , om de inte blir innan lovet. Men de tror jag inte att de blir för att han ska hem till västerås och jag känner inte att jag är riktigt redo för att och följa med än. De får ta den tid de tar får hoppas att han accepterar det..

Imorgon eller på tisdag kommer mina filmer som jag har beställt ifrån CDON :p De blev de 3 Irene Huss filmer som jag inte har och när dem kommer så har jag alla :p Och dom filmerna är bra (: Det ska bli roligt iaf , så man har någonting och titta på sen :) Får väl se om de blir själv eller om det blir med älskling <3
Och som jag har sagt förut att jag längtar ABSOLUT INTE till praktiken !!

Jag älskar dig med hela mitt hjärta min underbara älskling<3<3<3<3<3<3
Du är en helt fantastik människa de vill jag att du ska veta <3<3<3
Skulle jag finna ord hur mycket jag älskar dig så skulle jag ha gjort det <3<3<3<3<3<3
Du betyder väldigt mycket för mig <3<3<3<3
Vill att vårat förhållande ska hålla mycket länge <3<3<3<3<3
Den 27/1-09 , förändrade du en del av mitt liv<3<3<3<3<3


Hare bra // Swampeen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: