3 Mars

Idag är det tisdag och då innebär det att de är Andra Avenyn & sen är de unga mödrar i vanlig ordning :) De är alltid roligt & se :) Sen så ska de bli spännande på Andra Avenyn också ;) Då får man se hur de går :)
Så har man varit i skolan också så fick man reda på att man ska ha gjort en uppgift klar idag, men den kunde jag inte lämna in idag utan får göra det imorrn :p så jag sa de till läraren så den vet om det ;p Ska väl börja med den snart ;p
Så man slipper ha en massa saker efter sig ;p hehe.. inge vidare & ha måste ja säga ;p

Igår så var man till älskling och hälsade på :) så sov man där också så mysigt så :) Sen så hände jag att den så kallade "tråkiga veckan" skulle komma de var väl ingen höjdare när man ska söva borta , men så fick man ge sig av till konsum & köpa de man behöver till de så idag så hade man fått skiten :p Inge vidare precis , men älskling var så snäll & tog hand om mig :) han var så snäll & go så :)<3 sen så vart ja lite pömsig så ögonen började bli tyngre & tyngre så till slut så somnade jag & sen sa han till mig vid typ halv 11 så man vaknade till lite grann men sen så somnade man om och vaknade vid 12 igen då sa älskling till mig en andra gång ;p att ja skulle gå & lägga mig i sängen , så till slut gjorde jag väl de :) när man skulle borsta tänderna så höll man nästan på & somna xD haha, så trött var jag.
Sen så vaknade man typ vid 4 när ja kollade på klockan & va tvungen å gå på toaletten sen efter de så kunde jag inte somna om ordentligt, men älskling han söv som en stock som han jämt gör :p haha, så söt så <3<3 nästan som en liten ängel ;) <3

Jag älskar dig så otroligt mycket <3<3<3 min underbara älskling som betyder väldigt mycket för mig <3<3<3<3

Längtar efter dig väldigt mycket <3<3<3<3<3<3<3


Hare bra// Swampeen


 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: