30 Mars

Idag är det måndag igen :p så har man varit på den där tråkiga praktiken igen, alltså det är ärligt talat inte roligt. Har säkert sagt ett antal gånger men jag säger bara sanningen :p inget jag skulle ljuga om direkt :p
Så fick väl egentligen inte göra så mycket, mer än och ha tråkigt. Det är ungefär de jag får göra. Sen är man ju i en 3:a det är liksom inte de som jag har tänkt mig att jobba inom , hade mer tänkt mig förskola eller fritidspedagog men det är väl inom samma område typ :p hehe, sen är det ju 15 april sista ansökningsdagen till universitet/högskola :p Så ska iaf ha hunnit söka innan de :) Så får man reda på om man har kommit in eller inte ;p Men nackdelen är att man måste ta studielån vilket kanske inte är så roligt, men man är illa tvungen om man ska ha råd att betala sina läromedel och sånt. Så det är ju inte gratis precis, de kanske hade varit bättre om universiteten hade betalat mer av läromedeln än att man ska behöva köpa själv ;p De skulle bli lite bättre för plånboken om man säger så ;p Men sen när man är klar med studierna så måste man betala av lånet typ hela livet när man har börjat jobba och sånt :p Kanske inte är nån höjdare men det är ju bra att man fått sig en utbildning så man har någon chans att få ett jobb ;p Men sen har det även slagit mig att jag vill göra nånting annat än bara inom barn , men jag vet inte :p Får väl se vad jag kommer söka :)
Skulle vara roligt att göra någonting nytt :) då blir de mera spännande :) hehe, de blir det alltid när man ska testa på någonting nytt :)

Ska iaf bli väldigt gött när man börjat sista veckan på praktiken :p för då slipper man skiten för alltid eller vad man nu ska uttrycka sig :D haha, det är nästan som en befrielse ;D hahaa .. sen dessutom så är det bara till torsdagen man går till för att fredagen är långfredagen och innebär röddag :P Så det är bra gött de :)
Sen ska inte barnen få någonting av mig när det är sista dagen de har jag bestämt mig för, inte för att och vara taskig eller nå:p de kan inte förvänta sig att de ska få sig någonting varje gång ;p haha,

Saknar dig min älskling <3<3<3<3
Längtar efter dig väldigt mycket <3<3<3<3<3
Vill träffa dig snart <3<3<3<3
Får hoppas vi kan träffas så mycket som möjligt på lovet <3<3<3<3<3
Jag älskar dig med hela mitt hjärta <3<3<3<3<3

Hare bra // Swampeen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: