31 Mars

Idag är det tisdag ;p och man har som vanligt varit på den där tråkiga praktiken. Ska bli så jävla gött och slippa de där skiten de vill jag lova :D haha, efter lovet så är man på den plats där de finns folk i ens egen ålder bland annat :p Sen så får man mer längtan till studenten :D För tiden går mycket fortare när man är i skolan än när man är på praktiken för där går tiden hur sakta som helst.. Inge roligt, så de ska bli iaf bra skönt att slippa allt som har med praktik och göra !! De är jag väldigt glad över :p Vet att jag har trätat om detta hur många gånger som helst, men som sagt som säger bara sanningen.

När man väl fick komma hem ifrån tråkighetsplatsen så drog man först ner till thomas kläder för och leta efter en väska :p men där fanns de ingen för att den som fanns var inge fin alls :p Så man drog till skoaffärn där fanns de lite väskor att välja mellan :p Så jag hittade en fin iaf :) Blev av med den gamla dreten iaf ;p haha..
När man kom hem så blev de datorn en stund, sen fick jag en idé om att jag skulle iväg till Ica och köpa mussli (stavning?) och fil , så jag gjorde de :p Det var väldigt gött när man kom hem iaf :) hehe..

Imorgon är det 1:a april då får man akta sig för att bli lurad ;p ska inte gå på någonting för jag vet mycket väl att det är första april imorgon :p hehe.. bara så ni vet . Sen ska man till den där förbannade praktikplatsen !! jag vill inte dit !!! skulle fan hellre vara i skolan än att vara där.


Jag saknar dig älskling väldigt mycket <3<3<3<3<3
vill träffa dig snart , så vi kan mysa & kyssas i massor <3<3<3<3<3
Älskar dig med hela mitt hjärta <3<3<3<3<3<3<3
Längtar väldigt väldigt mycket tills vi träffas igen :)<3<3<3<3<3

Hare bra// Swampeen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: