4 Mars

Idag så är det onsdag ;p så har man varit i skolan och sen efter den så gick jag & sofia till ett café & fikade :) de va gött =) för unna sig lite gött nångång ;) hahaa, ja så har man egentligen inte gjort så mycket mer idag ;p
Mer än att man ska titta på tv snart det är Unga mödrar och de får man inte missa =) så de ska man titta på sen efter det kanske jag ska med sofia ut & övningsköra men de vettofan om man vågar alltså xD haha ;p
När vi skulle gå ner till bussen så ringde man till älskling och frågade om han ville med ner till bussen så man kunde få sig några pussar ;) och självklart ville han de ;)<3 så go så :)<3

Imorgon så ska man till Karlstads Universitet igen ;p har väl varit där typ 2 ggr innan men de gör inget man slipper ju skolan iaf :) det är ju någonting som är positivt :D Men tror inte älskling ska med så man får väl se om vi hinner ses för bussen ifrån karlstad går kl 2 och vi är väl i filipstad vid kl 3 eller nå så får väl se ;p Annars får man väl vänta tills på fredag innan man får sina kyssar & självklart klämma på hans goa rumpa ;)<3 

Men skriver mer om universitet imorrn :p

JAG ÄLSKAR DIG MED HELA MITT HJÄRTA ÄLSKLING <3<3<3<3<3<3<3<3
DU ÄR MITT ALLT <3<3<3<3<3

Hare bra // Swampeen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: