5 Mars

Idag så har man varit på Karlstads Universitet :) de var rätt roligt förutom att man inte hittade riktigt vart man skulle någonstans xD Sen så såg man Stefan Holm :D ni vet höjdhopparen :) Ja tyckte de va skit häftigt xD hahaha.. hade man vågat då hade man kunnat ta autograf av honom :) Men iaf så när man varit på en föreläsning om lärarprogrammet så sen när vi käkade där så var de faktiskt ganska okej mat ;p till skillnad från den som skulle ha varit i skolan om man hade varit där ;p men det var rätt gött & slippa den faktiskt ;p hehe
Så självklart så tog man lite godis & pennor ;) haha, sen var man tvungen & ta kataloger å sånt ;p menmen..
Och som vanligt idag så är det Unga mödrar på tv :) de måste man så klart se ;)
Innan de så tror jag det blir att fixa lite i rummet för att de skulle bli bra gött & få undan lite saker :p hehe, de ligger så mycket saker överallt, sen så vill jag moblera om men jag vet inte riktigt hur eftersom mitt rum inte är så speciellt stort xD Så får väl se hur de blir med den saken ;p Får väl försöka göra någon skiss eller vad man nu ska säga :p

Sen när man kom tillbaka till filipstad så träffade man älskling en stund <3<3 så man fick pussas & klämma på hans rumpa ;) haha, de är ganska svårt & låta bli och inte göra de ;)<3<3
Jag älskar dig med hela mitt hjärta <3<3<3<3<3<3<3<3<3

Hare bra // Swampeen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: