7 Mars

Idag så har man egentligen inte gjort så mycket mer än & suttit vid datorn , handlat, hängt tvätt :p De får bli en slapp helg :) Som det ofta blir ;d haha.. Så igår så satt jag & översatte en låt ifrån melodifestivalen ;p Sarah Dawn Finer - Moving On ;p låten vart faktiskt rätt fin på svenska :) Så ska lägga upp den här så ni får läsa :) för er som är intresserade ;p Så kanske man hittar någon som kan sjunga den :) Bara för och se hur de låter på svenska :p
Vissa låtar blir bättre på svenska än på engelska ;p men de kan vara tvärtom också.
Så nu ligger man här och bloggar & saknar sin älskling <3<3 hade varit mycket mysigare om han hade varit här istället för att man ska få vara själv :/ <3 Fördelen är ju att ja träffar honom på måndag :)<3 min lilla goding som har en väldigt go rumpa & klämma på ;) haha, de får man inte missa & göra :)<3

Jag ÄLSKAR dig så otroligt mycket <3<3<3<3<3 Du ska få ditt alla hjärtans dag kort som jag har lovat & ge dig som jag har glömt bort :$ men du ska få de ja lovar :)

Kommentera gärna :) hare bra // Swampeen
Nu kommer låten jag översatt:

Drömmer, hoppas

För ett annat försök

Jag har varit fräsch, sökande

Djupare ner på insidan

Och om jag förlorar min väg

Jag kommer finna en annan väg

Grunden kan jag förändra

På min egen hand


Jag är drivande med

Och jag ska bli starkare nu

Och ingenting kan bryta ner mig

Jag vill inte ge någon misstro

Dessa dagar är borta

Jag kan bli den jag vill vara

Och börja leva mitt liv av mig

Jag tror det äntligen

Jag är drivande


Någonting, någonstans

Det har jag långt att finna

Mitt lärande är långsamt

En dag är tiden inne

Om jag skulle förlora och misslyckas

Jag blir bra

Med en ljusare gryning

Tänker ta kampen


Jag kan göra det rätt

Jag är drivande med

Och jag ska bli starkare nu

Och ingenting kan bryta ner mig

Jag vill inte ge någon misstro

Dessa dagar är borta

Jag kan bli den jag vill vara

Och börja leva mitt liv av mig


Jag tror det äntligen

Jag är drivande

Ja jag är drivande

Jag är drivande


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: