8 Mars

Nu skriver man några rader här igen ;p
Idag så var man först och pantade burkar xD , sen var till gör billige nicklas , va & käkade pizza sen så drog man till pekås och köpte hårfärg ;D så idag blir de att färga håret :p haha, får väl se hur de blir ;p blir de alltför dåligt så får ja väl ha mössa på mig eller någonting xD haha.. Men får väl hoppas på att de icke blir så ;p
Senare idag så vet ja inte riktigt va de blir ;p ska väl kanske kolla på beck filmen som är på 4:an ikväll ;p Men den har jag visseligen sett och sedan så har jag den :p har alla beck filmerna utom de 2 nya som kommer ut senare ;p hehe.. dom ska man så klart ha :D Måste ha allihop :) hehe

Imorgon är de skola igen :/ inge skoj alls, men fördelen med imorrn är att man har sövmörra först och sedan en lektion , sen på floristtekniken så ska vi till morsans jobb på studiebesök så då är man på hemmaplan :) de är bra de ;p Men nackdelen med de hela är att jag ska till tandläkaren kl 2 så jag drar där ifrån vid halv 2 ;D Sen efter de tänker jag fan dra hem :D Tänker då fan inte vara kvar där nå mer ;p så går hem istället så ja slipper & gå tillbaka ;p bara tråkigt å göra de xD hahaa , xD
Sen får jag väl hoppas att ja träffar älskling innan de bär av till hfs igen :) måste ha många kyssar så ja klarar mig ett tag ;) <3
Jag älskar dig otroligt mycket min underbara älskling<3<3<3<3<3<3<3
Längtar efter dig väldigt mycket <3<3<3<3<3<3

Hare bra // Swampeen
josefine

kolla min blogg .. svara gärna på frågan! (:

PUBLICERAT DEN 2009-03-09 KLOCKAN 11:59:09
BLOGG: http://stoltforlovad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: