9 Mars

Idag så har man varit i skolan och haft en lektion å sen åkte tillbaka hem till hfs för studiebesök på morsans jobb sen så skulle jag till tandläkaren kl 2 så jag drog dit typ kvart i så ja kom väl in vid tio över eller nå :p Sen så var man på den där undersökningen och sedan innan jag skulle gå till zagros där alla andra töntar satt så skulle jag svara på en enkät om alla 19 åringar & deras mun & tandhälsa ;D men ja är inte 19 år ;p ja är 18 år :p men blir väl 19 så småningom ;d Ingenting jag ser framemot precis heller så:p de är ingen ålder att se framemot :p haha..

Så nu har jag målat lite grann 2 av 6 lådor som jag har pennor & sånt i :p men ska nog inte måla om de andra lådorna de är nästan fina som de där ;p De är ganska roligt & måla faktiskt :) hehe, nästan lite bra tidsfördriv :)
Snart är det Greys Anatomy och sen efter de så är det Unga mödrar :) de är nästan de program man längtar efter för och se ;p för de är så skoj och se hur de går för de unga mammorna som är med :P sen dessutom så får det väldigt söta bebisar :) Nästan så man vill skaffa en själv nu ;) men de tänker jag inte göra än på några år :) Men de ska bli iaf väldigt roligt när man väl skaffar en :) hehe ;p men jag ska ha gjort ganska mycket i mitt liv innan de händer ;p
Men det är iaf roligt & se när andra får :)

Jag älskar dig min älskling med hela mitt hjärta <3<3<3<3<3 saknar dig väldigt mycket <3<3<3<3<3
Vill att vårat förhållande ska hålla länge :)<3 du har gjort mig väldigt glad :)<3<3<3

Hare bra // Swampeen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: