1 Maj

Idag är det en ny månad , vilket innebär nya möjligheter :) Det är alltid skoj :p hehe..
Man gick upp kl 12 idag :p hehe, gött & söva länge iaf :) hehe.. passa på och söva ut när man väl får :)
Så är det fint väder också ;p alltid gött (: sen så har man varit på bilbingo ;p tyvärr så vann jag ingenting med de gjorde morsan och hennes arbetskamrat :p Men solbränd blev man ;p fick lite färg när man satt i bilen med öppen dörr och solen sken på en så :p En fördel iaf kanske ;p hehe..
Hoppas det håller i sig de fina vädret :)

Just nu lyssnar jag på musik och har kommit hem ifrån bilbingon :p ska snart ut & hoppa studsmatta tror jag :p eller om jag bara göttar mig i solen :) hehe.. det är inge fel de inte :p hihi..
Sen tittar jag lite grann på Wipeout ;p totalt galet xD haha..
Ska fortsätta titta och sen ska jag gå ut :p


Saknar dig min underbara älskling väldigt mycket<3<3<3<3<3
Läääängaaar väldigt mycket tills jag får träffa dig !! <3<3<3<3<3<3
Jag älskar dig med hela mitt hjärta <3<3<3<3<3<3
Du är det bästa som har hänt mig <3<3<3<3<3<3

Hare bra // Swampeen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: