10 Maj

Idag har det vart ett bland väder eller vad man ska säga :p ena stunden är de sol & ena stunden är de regn. Sen har man börjat fått ont i halsen & känner sig inte speciellt pigg :/ ja vill inte bli sjuk.. De är väldigt tråkigt att bara ligga hemma :/ Får hoppas att ja inte blir sjuk, men skulle inte förvåna mig om ja blev de. Får väl se om man ska till skolan eller inte. Men tror nog inte att jag kommer att följa med på studiebesöket på tisdag eftersom jag inte vill smitta ner barnen, alltså vi ska på ett studiebesök på en förskola.. Skulle inte vara roligt om jag skulle komma med mina baciller & sen så blir dom sjuka.. Tror nog inte att de skulle vara så speciellt smart.. Troligen så sjukanmäler jag nog mig om jag inte mår så speciellt bra. Bättre att vara hemma & bli helt frisk istället för att smitta andra.
Har iaf sövit lite idag så får väl se hur de är imorrn :p

Orkar inte skriva mera :p

Jag älskar dig min underbara älskling<3<3<3<3<3<3<3
Saknar dig älskling väldigt mycket<3<3<3<3

Hare bra // Swampeen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: