11 Maj

Idag har det varit en halv fin dag lr vad man ska säga:p dagen började med att man hade sövmörra, sen så håller man på och bli sjuk :/ ont i halsen, hostar, ont i magen & massa skiit.. De är inge roligt alls att bli sjuk:/ så de blir nog att stanna hemma imorrn känner nog att jag inte kommer att orka att vara med på studiebesöket imorrn, de kommer bara bli jobbigt och sen vill jag inte smitta andra.. Dels så är det på en förskola vi ska på och då är det extra illa eftersom det är barn och jag vill inte smitta dom..
Så de blir nog att stanna hemma :/ tråkigt nog, men ja vill bli frisk. De bästa är att stanna hemma i sängen och vila så man blir de någon gång..

Orkar inte & skriva nå mer nu.. finns på mobilen..

Jag älskar dig min underbara älskling<3<3<3<3<3<3<3
Du är en ängel<3<3<3<3<3
Saknar dig otroligt mycket<3<3<3<3<3
Vill mysa med dig älskling<3<3<3<3

Hare bra// Swampeen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: