12 Maj

Idag så har man varit på studiebesök i karlstad på en förskola :p de var rätt roligt , barnen var så roliga när de va ute & lekte :p hehe.. Sen hade vi tur med vädret också de blev sol & fint väder :) När man hade varit där så tog vi bussen därifrån till centrum :p Så gick jag, evelina & sofia och käkade :p Maten dög väl & äta.. var faktiskt inte den bästa.. lite besviken blir man ju, menmen.. Sen när klockan blev ve 1 eller nå så började ja & evelina och gå till busstationen medans sofia sprang i affärer :p haha..
När man hade suttit där inne ett tag så kom väl de andra i klassen och sen kom bussen :p
Sen var man tillbaka till filipstad :p och så gick man in på statoil och köpte mig en glass :) bra för halsen :)
När man käkat upp den så kom väl bussen efter ett tag :p haha..
Så började regna när bussen var i saxå, sen när bussen hade kommit  till hammarn så kom solen tillbaka ;p Gött :) När man hade kommit hem så efter någon timme så började de regna igen :/ Så de gjorde de ett tag, inge vidare :p Menmen.. sen dess har de varit uppehåll :p hehe..

Just nu tittar jag på tv :p hehe.. får väl se vad de kommer mer på tv sen :p
Hoppas de kommer nå bra :p

Idag är det 1 månad kvar till studenten :) tiden går så fort :p utan att man ens tänker på de..
Får väl se vad som händer efter, om de blir jobb eller om jag ska plugga vidare.
Känns som jag dels inte vill plugga vidare bara för att man måste ta studielån som man får betala av hela livet sen, de är inge vidare.. Får väl se..


Jag älskar dig min älskling<3<3<3<3<3<3
Du är så underbar<3<3<3<3<3
Ska bli mysigt & få kyssas igen !! <3<3<3<3<3<3<3

Hare bra // Swampeen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: