14 Maj

Idag har det varit ganska så fint väder :p men de blåste ganska mycket så de blev kallt. Annars hade varit ganska gött väder om de inte hade blåst & regnat lite.. Får hoppas de blir fint väder imorgon :) har för mig att de skulle bli de ;p men är inte helt säker ;p Men man får väl hoppas på att de blir fint väder =) hehe :p
Så hade man prov idag i religion tror det gick bra, får väl hoppas jag får godkänt iaf :) då blir jag nöjd :)
Sen så har man prov imorgon igen :/ Naturkunskap om Ekologi , inte ett dugg roligt.. Men det är väl bara att plugga på så man kan de så man blir godkänd :) De är iaf en fördel om man blir de ;p haha..
Inge vidare om man skulle få IG, de vill iaf inte jag få.

Så har man massa saker som ska vara klart , bland annat Ett fördjupningsarbete, Projektrapporten, En religonsuppgift men den har jag gjort klart :p Så det är 2 saker kvar , lr vänta här nu det är ett arbete till som ska in de var om funktionshinder.. Alltså jag blir så trött på allting som kommer på en gång.. Det är bara för att det är studenten snart & då passar lärarna på att göra allting på en gång så vi får slita som djur.. Menmen.. det är väl bara att få klart skiten så man inte har någonting ! .
Ska fanemej ta tag i projektrapporten så den blir klar innan betygen ska sättas annars får man ju IG ! och de vill jag ABSOLUT inte ha !! Så ska väl ta tag i de där till helgen som kommer och sen försöka fixa lite på den i helgen också. Så man blir klar någongång.. För det verkar som det är bara jag i min grupp som gör någonting med den där rapporten.. De blir väl så att det är jag som får skriva allting medans de andra bara ja de blir väl bra lr nånting.. Ska skälla lite på dom så de kan iaf skriva någonting.. Så de inte bara blir jag som gör någonting vettigt av det.
Ska iaf verkligen ta tag i de där !! Punkt slut !!

Sen håller vi på med EU-parlamentet på samhällen och vi ska tydligen göra en film av de hela :p Så jag kommer att vara en så kallad kameraman så de blir att filma de där :p Men jag tror inte de kommer att bli så mycket gjort med den där filmen :p Så jag tror jag tänker börja med att göra ett arbete med EU så har jag någonting att lämna in om de skulle skita sig med filmen.. Men får väl hoppas på att de inte skiter sig med filmen.. Så kanske man slipper göra något arbete lr uppstats om EU. Får väl se.. men de är nog kanske bra att börja med arbetet nu i såfall :p
Men problemet är att jag inte har nå word på min dator längre xD bara för att testverisonen som jag hade innan har gått ut.. Så det blir ju att skriva allting för hand och sedan skriva rent de på någon dator i skolan eller om jag tar den andra datorn som är här hemma kanske som de finns word på :p hahaa..

Just nu så har man pluggat till provet & tittat på tv.. har haft lite paus emellan allt läsande snart ska jag läsa mera så jag blir godkänd iaf.. skulle vara roligt om man fick ett högre betyg :p Men blir iaf glad bara jag klarar provet :)
På förra provet vi hade det var om energi och då var jag 2 poäng ifrån VG :p Ja då vart man väl lite smått sur bara för att de man hade fel på de där 2 poängena var typ bara slarv.. Jaja.. glad bara jag klarade de :p

I helgen blir det nog att vara med älskling <3 så får väl se vad vi hittar på för någonting ;p hihi.. tycker synd om honom nästan för att han ska åka t stockholm kl 6 på mörran xD De är väldigt tidigt att åka kan jag bara säga xD Menmen.. det är någon mässa han ska på med 1 i hans klass och sen 2 lärare :p haha.. tror jag de va iaf xD jaja skit samma :p
Tycker iaf synd om honom<3
Ska nog vara lite snäll mot honom imorrn så han får ligga i en egen säng istället för och ligga & trängas med mig :p som har så liten säng ;p Funderar på & ställa upp extra sängen :p Tror nog att älskling skulle bli glad över & slippa trängas ;D haha..


Jag älskar dig min underbara älskling<3<3<3<3<3<3
Nu är det inte långt kvar tills vi har varit tillsammans i 4 månader :)<3<3
Tänk att tiden har gått så fort utan att man ens har märkt de ;p <3
Älskar dig bara mer & mer för varje dag som går älskling ska du bara veta<3<3<3<3<3<3<3<3<3
Du är min underbara prins<3<3<3<3<3<3<3
Du är det bästa som har hänt mig<3<3<3<3<3<3<3<3

Hare bra // Swampeen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: