15 Maj

Idag har det varit fint väder men nackdelen var väl att de blåser kallt. Men de regnar iaf inte ;p de kommer de inte att göra på några dagar har vädret lovat. Men de där vädret är inte så mycket att lita på direkt :p hehe.. Så har man även åkt moped ;D hihi.. rätt gött när de fläckade ;p
Så har man gjort snart klart fördjupningsarbetet :p de är bara framsida & källförteckningen kvar :p Så är jag klar sen :) gött ska de bli iaf ;D Så har jag gjort klart 2 religonsuppgifter ena lämnade jag in idag & sen fick jag en ny idag bara för att jag inte hann med de sista på lektion.. Då blev de att ta hem & göra klart de sista som jag har gjort :p
Sen fick man reda på att man ska ha lämnat in projektrapporten senast den 19 Maj, så det blir att skriva klart den på söndag så de verkligen blir KLART.. För jag blir så trött på att folk inte gör någonting !! De slutar med att man får göra allting själv :/ ingen höjdare så jag kommer nog att säga till handledaren att det är jag som har fått göra mest på rapporten..
Så har man haft Naturkunskapsprov :p de gick faktiskt jävligt bra :D Kunde varenda fråga :) Så det blir nog MVG på de provet :D jävel så gött om man skulle få de :) hihi ;p Då ska man va stolt över sig själv :) hihi ;)
Hoppas på att jag får de iaf :)

Just nu så gör jag inte så speciellt mycket :p Lyssnar lite på musik ;p
hihi ;p Sen blire nog att hoppa lite studsmatta ;p

Jag älskar dig min underbara älskling<3<3<3<3<3<3<3<3
Ska bli roligt & träffa dig imorgon :)<3<3<3<3<3<3
Min goding <3<3<3<3

Hare bra // Swampeen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: