17 Maj

Idag är det soligt ute :) det är gött de ;p Men de blåser lite kallt emellan åt.. Vet inte riktigt vad ja ska hitta på när älskling har åkt hem :p han kom igår & åkte idag:p De var iaf mysigt den dagen han var här :)
Så har man spelat Wii Fit :p haha.. de är rätt skoj faktiskt :p
Sen så har man börjat skriva om projektrapporten, för att de i huvvudtaget ska nå upp till 300 timmar som de är sagt så lär de fanemej bli en 10 sidor tänker ja .. Bara för att vi är 3 st som gör de..
Alltså jag är faktiskt ärlig, jag skulle hellre ha gjort detta själv för jag tycker inte att de händer någonting.. För att de blir alltid så att man får stressa ihjäl sig till typ sista dagen de ska vara inne. De är inte så jävla roligt..
Så tänker iaf sätta fart med de.. Ska läsa igenom "lathunden" ordentligt när jag sitter och gör de dära så man kan få ihop 10 sidor som de tänker kommer att bli. För de 4 sidorna som vi gjorde sist de dög tydligen inte !!..
Kommer väl att få sitta hela natten med skiten bara för att de ska vara klart och inlämnat på tisdag !
Tänker få de klart idag . SÅ ÄR DET BARA !!!
Nog tjatat om detta skit !

Just nu så lyssnar man på musik ;p
Ska väl snart börja skriva mera på rapporten..
Tänker inte få IG !!!!!!!!!!!!!!!!!


Jag älskar dig min underbara älskling<3<3<3<3<3<3<3<3<3
Vill aldrig förlora dig !!!!
Du är det bästa som har hänt mig ska du veta ! <3<3<3<3<3

Hare bra // Swampeen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: