19 Maj

Idag har det varit en halv fin dag de har regnat & soligt, så då blir det väl halv fint väder. Om man ska uttrycka de så, de var inte så roligt när de blev så. Trodde att det skulle vara sol hela dagen men de blev de naturligtvis inte, jaja de där vädret spelar alltid ett spratt :p haha..
När man var i skolan idag så blev de att titta på nån film med några som skulle redovisa en grej och den hette American History X , de är någon rasist/nazist film.. De hade alltså de som ämne att redovisa om, sen skulle vi titta färdigt på den imorgon. Jag tyckte inte alls att den var nå bra sen är jag inte så intresserad av de där heller för det är så dumma saker de gör i den där filmen så usch..

Sen iaf när den lektionen var slut så var det samhäll vilket gick väl sådär bara för att vi skulle ha filmat klart det sista med arbetet men sen så var vaktmästaren som hade videokameran inte där han skulle vara. Sen gick man upp till exp. för att kolla om han satt & drack kaffe lr nå. Men det gjorde han inte.. Så han var helt enkelt spårlöst försvunnen, så de blev att redovisa de som en "teater" typ.. Jag hade iaf gjort de jag skulle göra igår :p Ja var kameraman xD haha.. lr vad man nu ska säga :p Men sen när lektionen var slut så slutade man :p väldigt gött.
Sen när man hade käkat lunch så gick man upp för att skriva klart projektrapporten och den blev klar ! Den är mycket bättre nu än vad den var förut och sen dessutom så har vi gjort någonting vettigt på den också. Så när allting var klart så drog man ner till bussen som gick halv 1 :p haha.. Vart klar typ 12:15, så de var ingen stress..
Så nu har man ingenting som ska vara inlämnat eller någonting. Är klar med allting som jag ska vara klar med :) De känns väldigt gött :)

Det är inte långt kvar nu till studenten :) ska bli väldigt gött iaf !

Igår blev de inge bloggande för då satt man och försökte skriva klart projektrapporten satt i typ 6-7 timmar med de där skiten. De var inte lätt när man satt och gjorde skiten själv, men sen när man kom till skolan idag så fick man ju iaf hjälp och så på de som vi kanske skulle ändra osv. Så det blev bra iaf till slut trots alla timmar som man har suttit och gjort allt de där som man ska göra när man ska genomföra ett projektarbete :p
Sen så fick man tillbaka Naturkunskapsprovet och man var 1 poäng ifrån MVG , så fick väl nöja mig med VG+ så de blev väl bra de med :p men hade varit mycket roligare om jag hade fått MVG istället, hade dessutom blivit mycket gladare :p haha.. men jag klarade iaf provet :p
Sen klarade jag även religionsprovet ! gud så jävla gött att man klarade de :) Då slapp man göra om de :p Är alltid gött att slippa göra om någonting :p Speciellt när de gäller prov & sånt.
Det är mycket lättare att göra om t.ex. en uppgift än vad det är att göra om ett prov. Som man måste sitta och plugga på.

Just nu så gör man inte så speciellt mycket har varit och pantat burkar för ett tag sen :p Så man fick lite pengar iaf :p ska väl gå ner och hänga upp en ny säck så det går att fylla upp med mera :) hehe..
Så fick man också reda på att älskling skulle åka hem idag istället för imorgon som de var tänkt egentligen, men då blev man lite smått ledsen menmen.. det är väl klart att han ska få träffa sin familj & sånt men hade iaf vart roligt om man fått några kyssar så man hade klarat sig de dagarna man inte får tråffa honom på :/ Menmen...


Jag älskar dig min underbara älskling väldigt mycket<3<3<3<3<3<3<3
På onsdag nästa vecka den 27/5 så har vi varit tillsammans i 4 månader <3<3<3<3<3
Tänk att tiden verkligen har gått så fort ! <3<3<3<3
Älskar dig bara mer & mer för varje dag som går<3<3<3<3<3<3<3<3<3
VILL ALDRIG FÖRLORA DIG !!!!!! <3<3<3<3<3

Hare bra // Swampeen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: