2 Maj

Idag är det lördag :) och dessutom andra dagen på den nya månaden :) Så är det en fin dag igen :) väldigt gött :p har hoppat studsmatta , vart och käkat på mexicano & sen städat :p eller jag är inte klar med städningen.. har iaf kastat skräp, smutstvätt, fixat i badrummet å osv :p Men ska nog fortsätta imorgon dammsuga & torka golvet :p sen fortsätta att dammtorka också:p Det är inge roligt att städa men det blir fint när det väl är klart :) Känner mig duktig :) Men de ska bli väldigt gött att få vara klar imorgon :) Sen finns de ett ställe i mitt rum som det är ett bombnedslag det är i min inbyggdna garderob lr vad man nu ska säga att det är :p Det är väldigt stökigt där iaf, har liksom inte haft orken att städa ordentligt där inne så man har bara slängt sakerna och ställt sakerna mitt framför dörren xD hahaa..
Men ska väl ta tag i de där någon dag när jag orkar :p hihi, undrar när de blir tro xD

Nu så lyssnar man på musik i spotify ;p för er som kanske inte riktigt vet vad det är för någonting så är det ett musikprogram som man kan lyssna på massor musik i helt lagligt och gratis :) Men sen finns de några som inte är gratis då får man betala :p Men jag har den gratisversionen som man inte behöver betala någonting för :)

Jag älskar dig min underbara älskling<3<3<3<3<3<3
Saknar dig väldigt mycket <3<3<3<3
Längtar väldigt mycket tills jag får träffa dig igen min älskling<3<3<3<3<3<3
Äntligen få kyssas !!! & mysa ! <3<3<3<3<3<3<3<3<3
Och göra en massa roliga saker :)<3<3<3<3<3

Hare bra // Swampeen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: