20 Maj

Idag har det varit en ganska fin dag faktiskt :) solen har varit framme och de var skönt de :) hehe . Så har man varit i skolan också :p utan och få träffa älskling :/ som åkte hem igår som jag berättade igår.. Lite tråkigt, menmen..
Träffas om några dagar igen :) Sen så är man ledig imorrn och på fredag :) väldigt skönt med långledigt, de är aldrig fel de inte. hehe..
Så när man kom hem ifrån skolan så gjorde man väl inte så mycket, tittade lite på tv och tog de allmänt lugnt :p alltid gött de :)

Nu blev de allt ett kort inlägg :p haha.. ja kommer inte på någonting mer vettigt & skriva :p


Jag älskar dig min underbara älskling<3<3<3<3<3<3<3<3
Saknar dig så otroligt mycket<3<3<3<3<3<3<3
Längtar väldigt mycket tills jag får träffa dig igen <3<3<3<3<3<3<3


Hare bra // Swampeen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: