21 Maj

Idag är man ledig ifrån skolan :) väldigt gött :p sen dessutom så är man ledig även imorgon :) De gillar man väldigt mycket när man är ledig ;d Så problemet är då vad man ska hitta på för nånting :p de blir väl & ha tråkigt :/
De brukar bli så när de inte finns nånting & göra.. Man är ju så dålig på & komma på vad.
Så då blir det antingen att man tittar på tv eller sitter vid datorn. De är så de brukar bli .. Kanske inte världens roligaste heller..
Nu så kommer jag inte ens på vad jag ska skriva heller, för när man har haft tråkigt hela dagen så finns det inte så mycket att skriva om..


Jag älskar dig älskling<3<3<3<3<3
Saknar dig väldigt mycket och längtar tills jag får träffa dig <3<3<3<3<3<3<3
Du är det bästa som har hänt mig<3<3<3<3<3<3<3


Hare bra // Swampeen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: