22 Maj

Idag så har man inte gjort så speciellt mycket eftersom det inte har varit nå vidare fint väder, de har regnat och haft sig.. Så det är inte så kul när de regnar, hade varit bättre om de hade varit sol & fint väder istället för grått och tråkigt.
De man har fått göra när det har regnat är väl att man har suttit vid datorn, tittat på tv & film :p De är väl en ganska bra kombination ;p haha.. Så åkte man på att man skulle vara barnvakt, men de ungarna sysselsätter sig ganska så bra själva så man behöver inte göra så speciellt mycket :p De ända man typ behöver göra är att man ser till vad de gör för någonting :p Haha.. de är inte så speciellt jobbigt om man säger så. Man fick ju 100 kr för besväret :p haha.. De pengarna kan man säga är slut typ xD haha.. var ner till affärn & handlade massa onyttigheter som jag egentligen inte ska äta. Eftersom jag har bestämt mig för att jag ska gå ner i vikt, men så har man lyckats fått någonting i halsen som är kvar sen man hade ont i halsen. Ibland är det bra och ena stunden är de inte bra..Men jag hoppas på att de försvinner snart så jag kan börja ut och promenera , sen om de skulle vara dåligt väder så ska jag spela wii fit och de är som att vara ute.. Har man dålig kondis som jag har så blir det jobbigt när man har spelat ett tag :p haha.
Men ner i vikt ska jag !!
Tänker ge mig med godis & sånt.. Ju mer man äter de ju fetare blir man och de tänker jag absolut inte bli.
Hoppas jag får med mig någon som kan vara med & stötta en om man skulle bli sugen.. Då har man iaf någon mer som kan vara med..


Jag älskar dig med hela mitt hjärta min älskling<3<3<3<3<3<3<3
Du är det bästa som har hänt mig ska du veta<3<3<3<3<3<3
Saknar dig väldigt mycket <3<3<3<3<3<3<3

Hare bra // Swampeen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: