23 Maj

Idag så har det varit en halv fin dag eller vad man ska säga :p För det har skiftat mellan regn & sol :p haha.. de är ju en bra kombination de xD hehe..
Så har man inte gjort så mycket egentligen :p har städat hela övervåningen och de var jobbigt kan jag bara säga att de var.. De var väldigt mycket som skulle göras och det blev fint när de blev klart allting :p hehe..

Kommer faktiskt inte på så mycket att skriva :p
Mer än att jag inte har gjort så mycket denna lång helg, har mest slappat :p De är inge fel de, men ska iaf promenera imorgon om ja orkar.. För har gått upp så mycket i vikt och ja vill inte väga mera !!! Tänker fanemej inte bli nån jävla bomb !! Vill gärna ha en något så när kropp när man ska ta studenten och inte se ut som en fet gris ! Aldrig i livet att jag ska !! För då får jag bara ett sämre självförtroende. Det är de där förbannade sockret som man går upp i vikt av, och ända lösningen är att sluta med de helt och ändra sina vanor att äta. Då mår man dels bättre och kanske inte blir sjuk så speciellt ofta..
Ja ska ner ! SÅ ÄR DET BARA !!


Jag älskar dig min älskling med hela mitt hjärta<3<3<3<3<3<3<3
Du är min underbara skatt<3<3<3<3<3<3<3
Du betyder väldigt mycket för mig ska du veta<3<3<3<3<3<3<3


Hare bra// Swampeen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: