25 Maj

Idag så har det varit en solig & fin dag :) väldigt gött :) Så det har varit gött att vara ute i solen :p
Sen så har man väl inte gjort så mycket, men morgonen började med att man inte fick någon sövmörra så de var bara att häva sig upp ur sängen kl 06:45 och käka frukost sen klä på sig och sedan iväg till bussen ve 07:05 ungefär :p Sen så var man väldigt trött när man var på bussen sen så var man i filipstad 07:50 ungefär :p Så gick man upp till skolan och var där ve 08:00, sen så satt jag och en klasskamrat & gjorde klart ett arbete som ska vara klart. Då satt vi och gjorde klart de & sen så när vi var klara med de dära och de var väl vid 09:30 :p Sen så började man 10:00 med naturkunskap :p som inte varade så länge, de vart bara 1 timmes lektion och sedan så drog man ner till matsalen och käkade mat :p Sen så att man nere i korridoren till 12:00 och då började floristen så skulle man göra mitt så kallade prov lr vad man ska säga, fick i uppgift att göra en bukett med mer än 15 stjälkar och sedan en dekoration med minst 10 stjälkar, och så skulle läraren bedöma det dära :p Och detta gjorde jag för att jag har chansen att höja mitt betyg :p Så får hoppas att jag får de betyg som jag kan få :) Skulle bli nöjd om jag fick de :) hihi..
Tog inga kort tyvärr men kan iaf säga att det vart väldigt bra :)

Man fick sluta ve halv 2 , sen så kom Sofia ve kl 2 så drog vi ner till Café Huset och fikade :p Bara för att fördriva tiden , haha.. Sen när klockan närmade sig halv 4 så drog jag ner till bussen och sofia åkte med en klasskamrat till min pojkvän,:p Sedan så skulle de med mig hem tydligen när jag hade kommit med bussen :p haha..
Jaja, så snackade vi lite grann & hoppade studsmatta, höll på och flyga som en vante xD haha..
Rätt roligt ändå xD haha..

Just nu så gör jag inte så speciellt mycket, tittar lite på Färjan 2 ;p rätt bra faktiskt :) Innan de så var det Sjukhuset, bra program de också :) Sen en sak som jag tycker är bra just nu är att jag inte har någonting kvar att göra i skolan, inga arbeten ingenting kvar :D De är så fruktansvärt gött måste jag säga :) hihi..
Så te veckan så gör man väl inte så speciellt mycket :) Bara och slappa :d De är alltid trevligt :) hihi..
Man får väl se vad som kommer att hända,
Ska ta och spela Wii Fit nu :) måste träna lite.. Har lite träningsvärk sen igår när man spelade.. haha

Imorgon ska jag iväg till Örebro och handla kläder till studenten bland annat :) Gud man blir ju och längta ännu mera till studenten :) De ska bli väldigt gött att så slippa Spångbergsgymnasiet i Filipstad ! :D hahaa.. visst det är väl en ganska bra skola, menmen.. Har iaf snart gått klart mina 3 år där, de har hänt ganska mycket där :p hihi..
Alla möjliga händelser som har hänt ;p både roliga & även de som kanske inte har varit så speciellt roliga, men de mesta kommer man ihåg fortfarande :p haha..

Nu blev det ett lite längre inlägg :p
Imorgon får jag se om det blir någonting skrivet :p
Annars kommer det dagen efter :p

Jag älskar dig min älskade älskling<3<3<3<3<3<3<3<3<3
Du är det bästa som har hänt mig ska du veta<3<3<3<3<3<3<3
I övermorgon alltså den 27 maj, är det 4 underbara månader mellan mig och älskling<3<3<3<3<3<3
Är så otroligt glad att jag träffade en så underbar kille som du älskling<3<3<3<3<3<3


Hare bra // Swampeen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: