26 Maj

Idag så vart de en kort dag i skolan :p man slutade kl 11 istället för 11:40 :p hihi.. Trevligt måste jag säga, sen så var de fint väder också, de var ännu bättre :) Sen så åkte man med halv 1 bussen hem också:p
Så skulle jag och moster åka till Örebro och shoppa kläder :) då drog man med halv 3 bussen och var där ve typ 4 nångång :p Sen blev det att äta på Burger King, å de var väldigt mycket folk.. Men man fick iaf en plats sen blev de att gå runt i affärer :) Hittade mycket fint och sen dessutom kläder till studenten :) har bara skor kvar sen är allting klart och då är de bara att vänta :D de ska bli så himla gött :) Längtar väldigt mkt :D

Så kom man hem för ett tag sen ;p väldigt skönt och sen dessutom några kronor fattigare men de vare värt :)
Just nu så ligger man bara & slappar lite ;p ska snart ta mig en dusch, för de vart så himla varmt när man var inne i affärerna bland annat.. Sen vare så mycket folk också, så de blir ganska varmt.
De känns i fötterna också att man har sprungit i affärer xD

Kan säga att jag är nöjd med de jag köpte iaf :)

Imorgon är det även sövmörra :) gud så gött :) Sen så är det 4 månader mellan mig och min underbara älskling<3<3 Tänk att de har gått så fort utan att man har märkt de ;d Självklart ska de bli många många månader till :D <3<3<3

Jag älskar dig med hela mitt hjärta min underbara älskling<3<3<3<3<3<3
Du är bara MIN älskling<3<3<3<3<3<3

Hare bra// Swampeen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: