27 Maj

Idag så har det varit en soft dag i skolan :p först så hade man sövmörra till kl 10 och sedan så drog man in med halv 9 bussen till filipstad :p Sen så när man hade kommit fram till filipstad så gick jag in på konsum och köpte en mors-dag present :) tror att mamma skulle bli tacksam över de hon kommer att få :) När man hade gjort de så drog jag upp till skolan och satt där tills jag började :p och lektionen vi hade satt vi bara och pratade eftersom vi var bara 3 elever, av de 14 som vi är :p Men det skulle ha varit 5 st, men 2 kom inte. Sen är de andra utomlands. haha ..
De kommer ju få 1 veckas frånvaro, hahahaa xD

Sen när man skulle ha lektion vid 12:20, men jag & en till i klassen gick upp kl 12, så fick vi betyg på 2 kurser med samma lärare :p Fick bra betyg på bägge kurserna :) VG i båda :D då var man väldigt glad :) Så när vi hade fått dom så fick vi nå frågesportpapper :p de var inge svårt, sen så fick jag åka hem med halv 1 bussen för att läraren tyckte det var helt meningslöst att ha en lektion på 2 elever.. Så de var ju bra att man fick det :) Sen en sak som jag är fruktansvärt stolt över de är att jag absolut inte har några saker kvar att göra :D Gud så sköönt :)

När jag hade kommit hem så söv jag lite grann, sen drog jag till Ica och köpte schampoo & balsam :p sen till apoteket och köpte Basiron ( läkemedel mot finnar ). Så drog jag hem igen och sedan så tittade jag lite grann på OC :) så har jag även beställt 3:e säsongen av OC också :) Då har jag någonting och titta på :) hihi.. Är lite smått beroende av de kan man säga eftersom när man väl har börjat titta så måste man titta klart på de;p haha..

Så idag är det 3 månader mellan mig och min kära älskling<3<3<3<3<3
Självklart så ska det bli FLERA !! :) Älskar dig så otroligt mycket och tänker aldrig släppa dig !!!! <3<3<3<3<3<3
Du är det bästa som har hänt mig, kan säga detta 1000 ggr om de där så !! För det kommer direkt ifrån hjärtat <3<3<3<3<3<3 Jag älskar dig bara mer & mer för varje dag som går ska du veta <3<3<3<3<3<3<3<3<3

Jag älskar dig min älskling<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3


Hare bra // Swampeen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: