28 Maj

Idag så har det varit rena skit vädret de bara regnade typ hela dagen, sen när tiden började gå allt eftersom så kom solen fram :) De var gött de :) De är så tråkigt när de regnar.. Fördelen med idag så fick man sluta 11:00 ungefär :) för att man fick ledigt ifrån religionen, ja hade gjort klart allting :) de var skönt de :) Så de blev halv 1 bussen hem. Innan jag gick ner till bussen så satt jag uppe ve skolan ifall de skulle sluta eller iaf regna mindre.. Sen när jag var påväg ner så träffade man älskling :)<3 De var roligt & se dig efter att och inte ha träffat dig på några dagar.
När man kom hem ifrån skolan så tittade man lite grann på OC :) de fanns inte så mycket att göra när det var skit väder.
Sen hoppas jag på att den tredje säsongen kommer imorgon :) så jag återligen har någonting att titta på :) Är snart klar med andra säsongen :) hihi..
När man nästan är klar med tredje säsongen så blir de nog att beställa fjärde också :p Men de får bli sen de :p hihi..

Just nu så tittar jag på tv :) Det är sjukhuset nu :) Sen får jag väl sappa runt på alla kanalerna & se vad det finns mer att titta på :p hehe. någonting lär de iaf finnas :p haha..

Imorgon är det fredag vilket innebär att studiebidraget kommer och att det är helg :) De ska bli väldigt gött iaf :)
Hoppas verkligen på att de blir fint väder :) De ska de iaf bli på lördag :) hela 25 grader varmt, helt underbart :D Så kommer nog inte att blogga så mycket då, de kommer nog dagen efter kanske :p För man vill hellre vara ute i de fina vädret än och sitta inne & blogga :p Men de kan nog lösas ändå, kanske kan sitta ute med datorn lr någonting :p men man ser inte så bra då xD haha.. De spelar inte så stor roll :p faktiskt.

Jag älskar dig med hela mitt hjärta min älskling<3<3<3<3<3<3<3
Du är så underbar <3<3<3<3<3

Hare bra// Swampeen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: