3 Maj

Godmorgon allihoppa :p nu blev det en tidig bloggning :p De kan bero på att jag vaknade tidigt :/ de är inge roligt att vakna tidigt när man väl får söva :p Så kunde man inte somna om heller så jag satte mig och bloggade :p Men jag vet inte riktigt vad ja ska skriva om eftersom det är så tidigt på morgonen :p hehe..
Ska fixa frukost snart tror jag ;p så man kan klara sig ett tag ;p hehe..
Idag så ska jag fortsätta städa de som jag inte hann igår :p så jag blir klar någongång ;p De är inte de roligaste kanske men det blir iaf fint när det är klart :) Det är inte så mycket som jag ska göra ändå ;p , de är bara typ att dammtorka lite mera, dammsuga och torka golvet :p För jag gjorde det mesta igår så jag slipper göra så mycket idag :p hehe..
Rätt smart faktiskt ;p haha,

Sen när jag är klar med städandet så ska jag nog promenera en sväng eller hoppa studsmatta :p Man får motion av båda sakerna :p hehe..
Får hoppas att solen kommer fram senare idag :) annars blir det inge roligt att vara ute :p Mycket skönare att vara ute då :p

Jag saknar dig älskling väldigt mycket<3<3<3<3<3<3<3<3
Får hoppas att jag får träffa dig idag om det inte blir allt för sent <3<3<3<3
Jag älskar dig med hela mitt hjärta<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Hare bra// Swampeen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: