30 Maj

Idag så är det en väldigt solig och varm dag :p vilket är mycket bra :) men de är jobbigt när de blir för varmt, de ska vara lagom varm som man brukar säga :p haha..
Så fick man gå upp typ 8 på mörran bara för att man skulle in t örebro igen xD haha.. andra gången denna vecka. Men nu var det syskonen som skulle ha kläder till skolavslutningen & sen så var vi lite på alla möjliga ställen :p
Handlade väl inte så mycket egentligen, köpte hörlurar till datorn, små prylar som schampoo & balsam , lite godis, sen en tröja :p och hårfärg :p
Ska färga håret imorrn :) de känns skönt när man inte har färgat de sen jag klippte mig :p Men samtidigt så är de inte så speciellt bra för håret . Men va fan ja kan väl inte se ut som ja gör i håret nu på studenten, de går absolut inte..
Så de var iaf en av anledningarna :p haha..
På vägen hem så åkte vi förbi Grythyttan och köpte glass :) de var gött de :) inge fel på den glassen inte :p

Nu så är man hemma och har hängt upp en maskin tvätt :p och sedan plockat in lite varor som vi handlade :p hihi..
Just nu så ligger bara och tar de lugnt medans fönstret släpper in sval & kall luft :) väldigt skönt. Men ska snart knalla ut igen och götta mig :) De ska bli gött de (: hihi..

Senare så kommer älskling<3<3<3
De ska bli roligt & träffa dig :)<3<3<3<3<3
Jag älskar dig med hela mitt hjärta<3<3<3<3<3<3<3<3<3


Hare bra// Swampeen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: