4 Maj

Idag så började man kl 10 :) vilket innebar sövmörra ;p sen så söv man hos älskling också ;) så då fick man söva lite längre ;) tänkte söva till halv 10 men så blev man väckt av att mobilen ringde & att man fick sms :p så det var väl bara och häva sig ur den goa säng som älskling har ;) men det var lite ensamt näe han inte var där :/ Menmen.. fick iaf söva tillsammans några timmar iaf ;) Det var väldigt mysigt att få sova tillsammans med dig älskling efter 10 dagar utan dig, kan bara säga att det var inte helt lätt, men man fick väl ha tålamod eller nånting vad vet jag. Men jag klarade iaf de där dagarna iaf :p Sen igår så somnade man väldigt snabbt när man hade lagt sig i sängen, vi kom hem till honom ve 11 på kvällen och jag var väldigt trött :p Så jag gick & la mig direkt efter att och ha borstat tänderna å de som man brukar göra ;p Hehe.. men det ska bli iaf gött & söva snart :) är trötter ;p De är mycket skönare och söva när man är riktigt trött för då somnar man direkt typ ;p hehe

När man väl hade kommit till skolan så var man till skåpet och lämnade mina grejer & sen hämtade saker som jag skulle ha till naturkunskapen :p Sen så satt man ve älskling och kysstes som vanligt ;) hehe <3 tycker om det väldigt mycket <3<3 Så när man hade börjat så slutade man 11:20 den lektionen sen så vare lunch ;p Då var älskling med också <3<3 Så fick man sig återligen massa kyssar ;)<3 sen gick han hem och jag upp och hade florist ;p haha..
Som ni kanske vet så har jag och "läraren" varit lite osams pga att hon har sagt en massa saker som inte ens är sant och sånt. När vi skulle prata betyg & hur vi låg till och sånt :p så nämnde hon ingenting om de som jag hade skällt ut henne för ;p haha.. tönt hon är alltså xD men iaf..
Så skulle vi göra buketter som jag inte gillar menmen.. vi började med att snitta upp blommorna som vi skulle ha och sedan så var det bara att börja träna på de dära :p Och alla 3 lr 4 buketterna som jag hann att göra vart i spiral på första försökena ;p Det var rätt bra gjort faktiskt ;p sen blev en så fin att jag fick ta hem den :) Det var gött de ;p sen vart det men massa blommor kvar så jag gjorde en liten bukett till som jag fick ta hem också :p De kommer en bild på den bukett som jag fick ta hem som blev den finaste som jag hade gjort ;p

Jag älskar dig med hela mitt hjärta älskling<3<3<3<3<3<3<3
Min underbara sötnos<3<3<3<3<3<3
Du betyder så otroligt mycket för mig ska du veta<3<3<3<3<3<3<3
Sen var det väldigt roligt att få träffa dig igen ! <3<3<3<3


Här kommer bilden iaf ;d




Hare bra // Swampeen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: