6 Maj

Idag har det vart en skapligt fin dag :) mycket trevligt :p Alltid skönt när det är fint väder och man kan vara ute i solen :) Så har man varit i skolan också där man inte gjorde så mycket :p hehe.. man gjorde väl lite grann & sen skulle man börja med fördjupningsarbetet efter lunch :p Så har väl börjat samla information och börjat läsa en bok också som man ska utgå ifrån :p Man var tydligen tvungen att använda sig av en bok också :p haha.. menmen.. det får väl gå det med, måste bara läsa den där boken också xD De är bara jobbigt att läsa en bok, gör de inte så speciellt ofta kan jag bara säga ;p hihi.. Sen när man hade slutat så gick man runt lite på stan & käka på kina resturangen :p Skulle inte ha gjort de känner jag. Så det blir nog att promenara så man kan förbränna lite av de man käkade. Sen så gick man till magnolia (stavning?) när sofia skulle köpa nå smink :p Så jag och Evelina gick runt & luktade på parfymer, men så fick man ont i huvudet av att vara där inne så vi gick ut en stund tills sofia skulle betala :p Sen drog vi till konsum och jag köpte 2 clementiner :) goda :) Sen ringde älskling och hörde om sofia & jag skulle med till grythyttan och käka glass :) Så vi gick till älskling och så skulle hans klasskamrat peder också med :p Så vi drog alla 4 och käkade glass :) Sen så drog vi en liten "raggar sväng" på torget, sen blev sofia hemskjutad först :p sen jag ;p hehe.. De var trevligt ;p Så man slapp till fördel att åka buss hem :) Glassen var god iaf :) hihi, som den alltid där :p
Så fick man iaf kyssas i massor med min underbara älskling<3 :) alltid lika trevligt :)

Imorgon är det friluftsdag :p kanske inte det roligaste. De skulle vara en tipspromenad runt hälsans stig :p Så våran klass skulle tydligen gå tillsammans xD haha.. Dessutom så är det närvaro på de också, så de blir väl att gå runt de dära :p haha , man kommer nog att ha träningsvärk sen dagen efter skulle jag nog tro :p hihi..
Så man kommer inte att få åka hem med tidiga bussen :p Bara för att de börjar kl 13:00 och bussen går 12:35 :p Så det blev ingenting med de :p Så det blir nog att åka med sena bussen hem.. Eller om jag kanske stannar hos älskling och söver där ;D men får väl se vad det blir för någonting ;) hihi.. De skulle vara jobbigt att ta med grejer och sånt & sen gå upp tillbaka till skolan :p Får väl se ;p

Jag älskar dig min underbara älskling<3<3<3<3<3<3
Du är det bästa som har hänt mig <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
Min underbaring <3<3<3<3<3<3

Hare bra // Swampeen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: