7 Maj

Idag så har det inte varit så bra väder :/ ingen höjdare precis.. Först på mörran så var det uppehåll och då trodde jag att de skulle bli sol och fint väder. Men nejdå de skulle de absolut inte bli.. Då blev de regn & jävligt. Sen så skulle man ju ut och gå en tipspromenad med sina mentorer xD Haha.. de kanske inte är de roligaste som finns kanske. Så fortsatte de att regna som fan när man skulle ut & gå i 5 km. Så man var inte så speciellt torr efter den turen inte.. Sen var lappen man hade och skrev på kanske inte den torraste kanske heller så det var nätt och jämt att man såg vad som stog på lappen :p haha.. nästan lite roligt ;p hihi.. Så var det dels bara 2 st med mig på promenenaden :p de var jag och en klasskamrat till.. Men vi var 7 st ifrån början, när man skulle ut då försvann de 5 st.. Så jaja, de var väl bara att gå och sen dessutom så slapp man att få frånvaro. När man hade kommit tillbaka och grejs så drog man till konsum och köpte godis :p bara för att jag trodde det skulle bli fint väder och allting.. Så det blev väl som en tröst kan man säga bara för att vädret svek mig. 

Sen så drog jag hem till älskling och lånade hans dusch ;d de behövdes så kall som jag var när jag hade kommit innaför dörren. Så det blev direkt in i duschen och där var det iaf varmt och skönt till skillnad från vädret ute.. Sen när man hade duschat klart så lade man sig i söffan ;p hihi.. den är ju så skön & ligga i :p sen typ efter 4 nångång så somnade man som vanligt i den där soffan :) väldigt skönt var det iaf :) Sen när man hade vaknat så spelade man lite spel på mobilen, hehe :p sen skickade lite sms & så :p Sen blev det att titta lite på tv :p hehe.. 
Får väl hoppas på att det blir fint väder imorgon annars jävlar då blir jag nog fan riktigt besviken. Men håller tummarna på att det blir fint väder :) Skulle iaf bli väldigt tråkigt om det inte blev fint väder. Men som sagt hoppas på att det blir vackert väder :) 

Imorgon är det skola och sen är det helg :) de ska bli så skönt när man får söva lite extra :) hihi.. tråkigt bara att man slutar kl 3 :p och sen får man väl se om man tar halv 4 bussen eller om man åker bil med älskling :p Kvittar mig vad de blir för någe :p Gör mig inget om man får åka buss:p man spar dessutom bensin å sånt.. För det är ju inte speciellt billigt med sånt längre tyvärr :/ undrar hur mycket det kommer att kosta när man själv får körkort och bil, då kommer väl bensinpriset att vara hur högt som helst bara för att retas med dom som nyss fått körkort. Tycker att de borde ha någon form av rabatt för att man är en ung förare :p För dom är mer ute och kör än vad t.ex. en gammal gubbe eller tant gör :p haha.. kanske ett dåligt exempel men ändå ;d haha.. tyckte de var ganska bra ändå xD hihi.. 
Sen när man kommer hem så blir det grillning :) om vädret tillåter satt säga;) hihi.. Men som sagt det brukar finnas lösningar på det mesta ;p 

Jag älskar dig med hela mitt hjärta älskling<3<3<3<3<3<3<3
Du betyder otroligt mycket för mig ska du veta <3<3<3<3<3
Min underbara älskling<3<3<3<3<3

Hare bra // Swampeen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: