8 Maj

Idag har det inte varit nå fint väder alls, de började istället att regna ! fy fan alltså jag vill inte att det ska regna mer.. !! Tycker det är så trist när det ska bli så..
Imorse så vaknade man hos älskling efter att ha varit där sen igår :p typ ve 8 så blev de av att gå till skolan. Sen de tråkiga var att älskling hade ont i huvudet när vi skulle gå.. Men han var kvar till 11 då han slutade, så han gick hem och la sig. Sen när man hade skickat sms till honom & fråga om han skulle med hem till mig idag, men de blev inte så eftersom han mådde sämre :/ Så du får krya på dig älskling<3<3 Tråkigt att du ska bli sjuk :/ Du får vila mycket och ta det lugnt :) så blir det nog bra..
När man hade slutat vid 10 över 3 så gick man ifrån skolan 20 över 3 i regnet ner till busstationen.. Inge vidare och gå i regn och samtidigt ha en tung väska & bära på.. När man väl hade kommit ner till bussen så var man ganska blöt, som tur var så kom bussen ganska snabbt :p så man slapp stå och frysa ihjäl :p Det var ju iaf en fördel :p hehe..

Så ikväll vet jag inte vad det blir för nånting man hittar på :p ska iaf grilla om de blir av. Sen blir det väl att ta de lugnt :p Finns inte så mycket att göra när det är skit väder ute ! Hade varit mycket skönare om de hade varit vackert och soligt väder istället för regn. Får hoppas det blir fint imorrn annars blir jag arg !

I helgen blir det väl att sitta hemma & uggla, men får väl försöka hitta på nånting :p Någonting måste de ju finnas att göra.. De gäller bara att komma på ideér på vad man skulle kunna göra :p Så dålig fantasi kan man ju inte ha :p

Jag älskar dig min underbara älskling<3<3<3<3<3<3
Du är de bästa som hänt mig<3<3<3<3<3<3
Saknar dig ! <3<3<3<3
Hoppas du blir frisk älskling<3<3<3

Hare bra // Swampeen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: