9 Maj

Idag har man inte gjort så mycket bara tagit de lugnt ;d alltid skönt de :p Man vaknade tidigt idag, typ ve halv 10.. Trodde att jag skulle få söva lite längre :p men de fick man tydligen inte göra. Så man gick väl upp & käkade frukost och sen la man sig och tittade lite på tv. Men de var inte så speciellt mycket att se på direkt, så man sappade mest mellan kanalerna :p hehe.. brukar bli så när det inte finns så mycket och titta på :p
Kommer inte på så mycket att skriva :p hehe..

Imorgon ska man ut och promenera eller cykla:p ska bli väldigt gött iaf :) Så man kanske kommer igång och röra på sig lite mera :p Som sagt som jag har nämnt ett antal ggr vill inte bli en bomb, och de tänker jag inte bli heller !!

Jag älskar dig min underbara älskling<3<3<3<3<3<3<3
Du är det bästa som finns<3<3<3<3<3
Krya på dig älskling<3<3<3<3<3
Hoppas du blir friskt snart :)<3<3<3<3

Hare bra // Swampeen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: