Ännu ett, Svininfluensan & Kvällen

Ja nu tänkte jag skriva ännu ett inlägg om vad jag har gjort idag, de har väl inte hänt så mycket egentligen har fixat och trixat för att kunna hitta någon bra sida där man kunde hitta nån fin design och det har jag gjort.
Nu är det många som har vaccinerat sig mot svininfluensan och de flesta har fått väldiga biverkningar medans några inte har fått en ända mer än ont i armen. Sen vare en gammal farbror som dog även om han var vaccinerad, så får väl se om man gör det eller inte. Gillar som sagt inte sprutor och nålar de är de som hindrar mig mest och sen vill jag inte bli sjuk heller. Får väl se vad som händer.

Kvällen kommer väl att bestå av att ta det lugnt :P finns inte så mycket annat, sen dels så är jag väldigt godissugen men har inga pengar till att köpa de heller så det är inte roligt. Får väl råna banken eller nå nejdå skoja bara. De är väl bara att vänta tills man får pengar ist antar jag.

Har länge funderat på om jag ska köpa en ny mobil då har jag tänkt mig en Sony Ericsson W595 , färgen blir då rosa. Om det blir så kommer jag nog att byta mobilnummer också men det är inget bestämt än så ta inte ut någonting i förväg.
Säger i såfall till om jag har bytt mobilnummer.

Hare bra// Swampeen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: