Fredag, Bowling & Criminal Minds

Idag är det fredag och så har man inte varit på praktiken :p anledningen var att man var och spelade bowling med de som är på communicare :p Skulle vara där kl 11:50 ungefär så började vi spela runt 12 ungefär. De var rätt skoj faktiskt, jag spelade med jessica, så slapp att spela som ensam tjej :p Spelade 4 serier ;p
Så har även de som jag beställde från cdon kommit idag :p Har tittat på Criminal Minds i ett antal timmar, har tittat på 2 skivor av 6 st som är med. Så har jag även tittat på ett avsnitt av CSI, men tänkte att jag kanske skulle kolla klart på Criminal Minds. Eller kanske variera. Får väl se hur det blir.

För övrigt idag så har jag väl inte gjort så mycket, ska väl hänga upp en maskin tvätt som väntar. Annars blir den inte upphängd alls. Så det är lika bra att göra det.

Just nu så tittar jag på Doobidoo :p Ska kolla klart på de och sen hänga tvätten.

Hare bra// Swampeen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: