Fredag, Inga papper, Laga mat & Jobbigt

Idag är det Fredag och då innebär det helg, sen dels så är det ju fredagen den 13:e då får man vara extra uppmärksam på att man inte råkar ut för nå otur de vill man inte.
Dagen för tillfället har bestått av att man skulle ha skickat iväg papper till f-kassan men han som har hand om det där var sjuk så de blev inga papper inskickade idag. Får gå dit på Måndag så blir det nog bra och att allting blir rätt och riktigt. Sen för övrigt så har jag inte gjort så speciellt mycket, har bara tagit det lugnt och spelat betapet som har gått åt helvete i princip. Har bara förlorat. Men de vänder väl hoppas jag.

Om en stund ska jag laga mat och det blir Kyckling i paprikasås med majs och kokt ris :) De kanske inte låter som någon höjdare för vissa men det är gött tro mig :p haha. Det var inte jag som kom på de utan det var en kompis som gjorde. Men gött äre iaf. De går att variera såsen också om man känner för de.

Just nu så känner jag att allting bara är jobbigt pga en sak och det vet ni som har läst bloggen vad det är så behöver nog inte skriva de en gång till.


Hare bra//Swampeen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: