Fredag & Skärpning

Idag är det äntligen fredag och helg så man kan ta det lugnt :P och slippa springa runt fram och tillbaka hela tiden, ingen hitt direkt. De slipper jag bara jag skaffar mig ett jobb eller ah de beror på vad det är för jobb också.
Får bli skärpning med detta alltså, de går inte annars. Lär ju aldrig få något om jag inte gör något åt saken.
Dagen har då som vanligt då har bestått av praktik och sen har man varit iväg och lämnat tillbaka filmerna som jag hyrde igår.

Det är en enorm saknad efter dig och jag vill ha dig tillbaka <3, vill ha en ärlig chans att visa att jag verkligen vill att de ska fungera. Jag älskar dig och saknar dig väldigt mycket det vill jag att du ska veta <3.


Är det någon som vill följa med till Örebro den 27:e November och handla ? :P Får gärna höra av sig :)


Hare bra// Swampeen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: