Lördag, Jobbsökande? & Favoritlåtar

Idag är det Lördag och får väl se vad denna dag kommer att bestå av för nånting, skulle behövas städas men vet inte om jag orkar göra de så får väl se om det blir så eller ej. Nu har man iaf inte ont i halsen längre eller ah det är väldigt mycket bättre kan svälja normalt igen så då kan man säga att man är frisk:p haha.
Ja nu undrar ni säkert varför det står jobbsökande? på rubriken jo det är så här att jag kanske ska ringa på ett jobb på måndag företaget heter Client Consulting, de är väl nå med telefonförsäljning att göra antar jag, men vill ju träffa människor och inte sitta vid en telefon hela dagarna och prata med folk som man inte ens ser. Får väl se om jag ringer dit eller inte :P Vore ju gött att få ett jobb som man kan gå till och få betalt, sen var jobbet heltid också det var bra tycker jag :P Får helt enkelt se. hihi.

Har hittat min favoritlåt på spotify de är Bon Jovi - We Weren't Born To Follow :P den är grymt bra den, lyssnade flera gånger på den igår när jag väl hade hittat den.
Har ni läsare någon/några favoritlåtar? som ni kan dela med er av :)

Orkar inte skriva nå mera nu, kanske dyker upp ett inlägg senare idag :P annars kommer det ett imorgon.

Hare bra// Swampeen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: