Onsdag, Tillbaka, Unga Mödrar & Riverside avsnitt

Idag är det Onsdag och man har varit tillbaka på praktiken fast halsen krånglar fortfarande men det är bättre än vad det har varit iaf. De är en fördel :P Gjorde väl inte så mycket fick snitta lite blommor, ta emot en kund & städa i ett växthus. De var väl ungefär de som jag fick göra sen cyklade jag hem. När man kom hem så värmde man sig lite mat och sen drack jag en kopp te, börjar bli smått trött på de med tanke på att jag har druckigt de så mycket. Så har man även tittat på Unga Mödrar, börjar störa mig på att dom har ändrat tid som jag nämnde i de föregående inlägget. Får väl börja vänja sig antar jag.
Det är väl detta som dagen har bestått av om man säger så.

Just nu så har jag tittat på säkert en 10st Riverside avsnitt på raken eftersom man har varit orkeslös att inte titta på de. Kan säga att det var lite jobbigt att titta på så många på en gång. Får väl titta på de lite oftare antar jag :P haha, de är väl de som är lösningen på de hela kanske.
Snart är det Arga Snickaren också det ska bli intressant att titta på, sen kanske de blir att nog att titta på Oskyldigt Dömd fast jag har inte riktigt bestämt mig om jag vill se på de eller om jag ska titta på Efterlyst. Så just nu är det lite beslutsångest här men de löser jag nog innan de börjar.

De är tomt utan dig i mitt hjärta <3 vill ha dig tillbaka.

Hare bra// Swampeen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: