Söndag, Bytt design & Dansbandskampen

Idag är det Söndag och de har väl inte hänt så speciellt mycket men de har blivit lite bakande här och de blev en sockerkaka och lussekatter. Skulle ha varit en kladdkaka också fast de var så mycket annat redan så de blev inget :p Så har man hunnit att byta sängkläder och pysslat lite smått här. Men det får bli lite mer grundligt sen med dammsugning, dammtorka, byta gardiner osv :p Måste ju få de lite julmysigt de är ju första advent till helgen som kommer. Vet inte riktigt om detta kommer att ske idag eller vilken dag de nu blir :p hehe.
Som ni kanske ser så har jag bytt design på bloggen igen och denna gång fann jag denna på www.bloggdesign.nu och de fanns gratis designer och även dom som kostar pengar :p fast dom som var gratis var mycket fina dom också :) Så får väl se hur länge denna kommer att vara här, hoppas på att den kommer att vara här länge :)
Men som sagt kan brukar ändra mig.. Så får hoppas ni gillar den .

Just nu så tittar jag på Dansbandskampen, haha. Vet inte jag stannade på svt24, de är Niklas Mat efter de så det är nog därflör jag stannade just på denna kanal :P
Senare ikväll vet jag inte riktigt vad det blir, får se.

Hare bra// Swampeen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: