Söndag, Helt oförglömligt & Communicare

Idag är det Söndag och slutet på helgen, har inte gjort så mycket mest tagit det lugnt. Har haft en massa tankar som snurrar i skallen på en, varje gång dom tankarna kommer upp så börjar man att fälla några tårar. Vet att det kanske är löjligt men jag är sådan person, kan iaf säga att allt det fina som vi hade är helt oförglömligt. Det är någonting som jag alltid kommer att ha i mitt hjärta. Som jag har sagt så är det inte så speciellt lätt att bara släppa och börja om någonting som man verkligen har älskat med hela sitt hjärta. Fick aldrig en ärlig chans att få visa att jag verkligen ville ha kvar dig, vill verkligen ha dig tillbaka <3 vet att jag har sagt detta ett par gånger men de kommer direkt från mitt hjärta och detta är inget påhitt <3
Saknar dig och hoppas du kommer förstå mig en dag <3


För övrigt idag så vet jag inte riktigt vad det blir får väl se, dagen får utvisa vad det blir för nånting. Är ganska dålig på att komma på någonting att göra :P speciellt när man inte har någon motivation till de heller.

Imorgon blir det att gå till Communicare och få papper påskrivna och iväg skickade , sen efter de så blir det till praktiken får väl se vad man får göra där :P Hoppas det finns någonting att göra.


Hare bra// Swampeen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: