Söndag, Ny Månad & Förlust

Idag är det Söndag och inte bara de utan det är ny månad nämnligen November och de känns verkligen att de är november för de börjar bli kallt och kyligt så man får börja med vinterjacka fast det har jag redan gjort men ändå :p Haha, men dom är bra att ha när det är kallt ute iaf.
Har inte gjort så speciellt mycket idag, vaknade först kl 4 ungefär på morgonen och sen så lyckades man somna om och vakna halv 8 och sen så tänkte jag att jag skulle försöka somna om igen lyckades dock bara en timme så vaknade halv 9. Usch de var inge roligt att vakna så tidigt direkt.

Var iväg på Innebandymatch och den blev en förlust för Silvergruvan inge roligt men det är sånt som händer ibland. Resultatet vart 7-9.
Sen har man spelat betapet som det har inte gått så bra i, har förlorat ett antal ggr och så vann jag väl någongång mellan varven.

Imorgon så ska man ha praktik igen, sen skulle de bli snö tydligen :S får väl hoppas att det inte blir nå för har ingen lust att få snö.

Just nu så gör man inte så mycket, tittar lite på Doobidoo reprisen men innan de så tittade man på Vem kan slå filip och fredrik, de var rätt bra för den som var med slog dom :P haha. Det är andra omgången som de blir slagna.
Ska ta och sova nu så man orkar upp imorrn :P

Hare bra// Swampeen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: